• Gratis verzending in Nederland vanaf €59,-
  • Kosteloos afhalen op onze locatie in Eersel

Vraag, opmerking of wil je iets anders kwijt?

Wij zijn bereikbaar via mail, telefoon, Whatsappbericht of via onderstaand contactformulier.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Contactformulier

Heb je vragen over jouw bestelling in de webshop? Stel hier je vraag.

    Contactgegevens

    Mijn bestelling in de webshop

    Heb je een vraag over een bestelling in de webshop of heb je een specifieke vraag over een product? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij zijn tijdens werkdagen tussen 8:30 en 16:00 bereikbaar via:

    E-mailadres : info@fikkiemikkie.nl
    Telefoonnummer: +31 (0)6 504 588 21
    Whatsapp: +31 (0)6 504 588 21

    Vermeld bij vragen over een bestelling je naam en order/factuurnummer.

    Ophalen op locatie

    Onze producten zijn ook verkrijgbaar bij ons hondencentrum. Kom gezellig langs!

    Contactgegevens

    Lage Heide 8
    5521 NM
    Eersel, Noord-Brabant

    Openingstijden

    KvK-nummer: 92400477
    BTW-nummer: NL003246940B27

    • Maandag08:30 - 16:00
    • Dinsdag08:30 - 16:00
    • Woensdag08:30 - 16:00
    • Donderdag08:30 - 16:00
    • Vrijdag08:30 - 16:00
    • Zaterdag08:30 - 11:30
    • Zondag08:30 - 11:30

    Veelgestelde vragen

    Nederland:

    €4,50-

    Vanaf €59,- gratis verzending

     

    België:

    €6,95-

    Als je een bestelling plaatst, krijg je van ons een mailtje wanneer hij onderweg is. De pakketten worden elke 2 dagen opgehaald door DPD. Wanneer je pakket is opgehaald, krijg je een mailtje met Track&Trace infomatie. Je kunt zo je bestelling volgen.

    DPD doet er alles aan om je pakketje zo snel mogelijk bij je deur te brengen.

    Wil je weten waar je pakketje blijft? Raadpleeg de website van DPD of neem even contact met ons op. Houd je Track & Trace code bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen.

    De actuele status van je bestelling kun je zien in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per mail. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van DPD je pakketje kunt volgen.

    Geen probleem! Hoe je je bestelling retourneert, lees je hier.

    Het is niet mogelijk om producten uit onze webshop te ruilen. Je kunt het artikel (ongeopend) volgens de retourprocedure terug sturen en daarna een nieuwe bestelling plaatsen.

    Ja hoor, dat kan! Breni Dog Food is onderdeel van onze unieke hondenopvang. Wij zijn gevestigd in Eersel (NB) en hier kun je ook bestellingen ophalen. Kijk hier voor het adres.